Email marketing
Email marketing velja za enega od najboljših načinov komunikacije z vašimi strankami. Uporabite ga lahko za gradnjo odnosa s svojimi potencialnimi strankami. Sicer pa je email marketing smiselno uporabljati z že obstoječimi strankami. Raziskave kažejo na to, da je v povprečju prodaja obstoječim strankam tudi do 7-krat cenejša kot pa novim. Na ta način jim boste dokazali, da vam ni vseeno zanje in vas bodo zato v večji meri priporočale drugim strankam ter ponavljajoče opravljale nakupe še naprej.
Začeti z email kampanjo pa seveda ni kar tako. Morali si boste namreč zgraditi zdravo e-mail bazo, jo nato segmentirati, da bodo sporočila prišla do pravih oseb; kreirati najrazličnejše vsebine za različne baze ter paziti na konstantnost, analizirati vsebine in nato še redno spremljati rezultate. Pri tem pa vam seveda lahko v veliki meri pomaga tudi naša ekipa.
Sicer pa je uporaba email marketinga relativno poceni marketinška taktika, zato jo priporočamo tudi vam. Ravno ta oprijem lahko postane eden od najboljših proizvajalcev za vaš posel. Ker pa odlična marketinška strategija vsekakor potrebuje svoj čas in trud, vas skozi ta proces z veseljem popeljemo kar mi.
Kaj vse vam lahko uspe doseči z email marketingom?
1. Doseganje ciljne publike
S pomočjo email marketinga lahko svoje trženjske aktivnosti usmerite direktno na ciljne skupine prejemnikov. Na ta način bo vaše komuniciranje z njimi veliko učinkoviteje.
2. Merljivost odziva
S pomočjo aplikacije za email marketing si lahko izmerite odziv strank, ki jih nagovarjate. Tako boste ugotovili, v kakšnem primeru se prejemniki najbolje odzovejo, hkrati pa lahko izboljšate svoje komuniciranje z njimi.
3. Hitrost
Email marketing lahko pričnete izvajati zelo hitro. Pripraviti si morate sporočila ter aktualni seznam naslovnikov. V resnici vam bo to vzelo le nekaj ur vašega časa.
4. Stroškovna učinkovitost
Email marketing od vas praktično ne zahteva nobenih materialnih stroškov. Najpomembneje je, da oblikujete odlično sporočilo, ki bo poskrbelo za najboljši možen odziv vaše ciljne publike.
5. Časovno tempiranje
Prejemnikom vaša elektronska sporočila lahko pošiljate v času, ko je najverjetneje, da jih bodo odprli in seveda tudi prebrali.
6. Takojšen odziv
Vaši prejemniki se na sporočila lahko odzovejo takoj, ko jih dobijo, odprejo ter preberejo. V naslednjem koraku že lahko obiščejo vaše spletno mesto, opravijo tudi naročilo, nakup ali kakršno koli drugo storitev.
7. Razvoj blagovne znamke
Email marketing je zelo pomemben tudi pri razvoju blagovne znamke, in sicer takrat, ko vas ljudje že poznajo. Ko vam bodo vaše potencialne stranke puščale svoje e-mail naslove, je najpomembneje, da za njih oblikujete sporočila, ki bodo imela določeno vrednost in ne samo taka, ki so promocijske narave.
8. Gradnja zvestobe
S pomočjo email marketinga si lahko zgradite bazo lojalnih strank. To boste zagotovo najlaže dosegli s pazljivo oblikovanimi sporočili, posebnimi ponudbami, transparentnostjo, predvsem pa z iskrenim in poštenim odnosom.
9. Ustvarjanje odnosov
Vsekakor se morate še kako dobro zavedati, da pošiljanje nekaj e-poštnih sporočil ciljni publiki še ni dovolj, da se bodo na vašo ponudbo odzvali prav vsi. Zapomnite si, da je razvoj odnosov s kupci/strankami delo, ki zahteva čas. Vztrajajte in uspelo vam bo.
10. Analiziranje obnašanja potrošnika ter ciljnih skupin
Čez nekaj časa boste s pomočjo e-poštnega trženja ugotovili, na kaj se vaše stranke najbolj odzivajo. To vas bo prineslo tudi do spoznanja, kako še bolje segmentirati in oblikovati svoje ciljne skupine.