Adwords marketing

Če želite svoje podjetje izpostaviti na vrhu iskalnih rezultatov in če ne znate oblikovati svoje oglaševalske kampanje ter ne veste, katere vrste oglasov so za vas najprimernejše, je naša ekipa pravi naslov za vas.

Zavedati se morate, da vas na Googlu prav v vsakem momentu nekdo išče oziroma išče to, kar ponujate. Pri tem pa se pojavi vprašanje, ali vas bo spletni obiskovalec našel pred vašo konkurenco. Odličen način, da se pojavite med prvimi rezultati na Googlu, je Google Ads marketing (Adwords). Pri tem pa vam bo z največjim veseljem pomagala naša strokovno podkovana ekipa. Vsekakor pa naš cilj ni samo ta, da vas izpostavimo samo na prvih mestih na Google iskalniku. Naš cilj je tudi, da pridobite več novih strank oziroma kupcev.

Potek Google Ads marketinga

1. Strategija

Na prvem sestanku z vami se bomo dogovorili, katere vaše produkte oziroma storitve bomo oglaševali ter tudi na kakšen način jih bomo predstavljali in v kakšnem obsegu. Za kakovostno strategijo moramo dobro spoznati vso vašo ponudbo, prav tako pa tudi vaše podjetje in poslovno vizijo. Skupaj si moramo postaviti realna pričakovanja in cilje.

Najpomembneje je, da bomo skupaj vzpostavili odnos in način dela, ki nam bo tudi na daljši rok zagotavljal dobro sodelovanje in odlične poslovne rezultate.

2. Priprava

Ko bomo skupaj z vami zadovoljni s strategijo, je čas da se prične oglaševalska kampanja na Adwordsu. Najprej je na vrsti tehnična priprava vašega oglaševalskega računa, izbira ključnih besed, pisanje tekstovnih oglasov, oblikovanje slikovnih oglasov, priporočila za popravke in še vse ostalo, kar smo skupaj z vami vključili v načrt.

Oglase vam bomo poslali na vpogled. Če bo treba, bomo naknadno poskrbeli za popravke oziroma uskladitve.

3. Zagon

Prav vsaka kampanja potrebuje čas, da so vsi oglasi odobreni in da se pozicije ustalijo; da se bodo oglasi pričeli prikazovati ter da boste pričeli dobivati klike. Zavedati se morate, da začetna slika ne prikaže realne slike. Kljub temu pa je na začetku še kako zelo pomembno, da smo pozorni na kakršna koli odstopanja.

Glede na prve obiskovalce pa si skupaj z vami še v praksi potrdimo, da je ciljna publika zares relevantna za produkte oziroma storitve, ki jih oglašujete.

4. Prilagoditve

Pred zagonom tovrstne kampanje lahko samo predvidevamo, kaj se bo dogajalo v nadaljevanju. Ravno zato je nadvse pomembno, da redno in tudi dosledno spremljamo hkrati prilagajamo, da vse poteka kar se da optimalno.

Naša ekipa spremlja iskalne termine ter dodaja negativne ključne besede, primerja uspešnost oglasov in jih po potrebi izboljšuje. Prav tako previdno spremlja demografiko spletnih obiskovalcev ter uspešnost, in sicer glede na čas v dnevu, tednu, mesecu … Naš cilj je vaši oglaševalsko kampanjo prilagoditi tako, da generira redne konverzije.

5. Širitev

Naša ekipa bo med spremljanjem in prilagajanjem vaše Google Ads oglaševalske kampanje prihajala do ne nešteto ugotovitev. Izvedeli bomo, česa si vaši obiskovalci v resnici želijo; kakšni so njihovi običaji oziroma navade; kaj je tisto, kar najbolj pogrešajo …

Na podlagi ugotovljenega vam bomo predlagali najbolj smiselno širitev oglaševanja. Predlagali vam bomo dodatne produkte oziroma storitve; komplementarne marketinške kanale; posebne ponudbe in še kaj. Predvsem je najpomembneje, da vaše podjetje ne bo ostalo na isti točki. Trg se namreč nenehno spreminja. Četudi bo vaša strategija še tako uspešno zasnovana, pa se morate zavedati, da lahko na neki točki popusti. Predlagamo, da se ne osredotočate samo na današnji dan, ampak tudi na jutri in na dan pojutrišnjem. J

Za več informacij nam pišite na info@olioweb.com ali pa nas pokličite na 040 897 017.

Spletni marketing in oglaševanje

Z našo pomočjo boste pridobili nove stranke in razpoznavnost.

Zaupa nam že več kot 250 podjetij,
od največjih pa do tistih, ki so najboljša na svojem področju.

Bi radi izvedeli, kakšna je cena za izdelavo nove spletne strani, trgovine, portala ali aplikacije?