Outlook omogoča enostavno organizacijo vseh prejetih in poslanih mailov in je na voljo kot del zbirke Microsoft Office. V nadaljevanju sledijo navodila, kako na enostaven način povezati vašo e-pošto z Outlookom.

Namestitev

1. Za namestitev vašega e-mail računa v sistem Outlook kliknite na Datoteka – Dodaj račun.

2. Ko kliknete gumb Dodaj račun izberite Ročna nastavitev in kliknite naprej.

3. V naslednjem oknu, kliknite POP ali IMAP in naprej.

4. V prvem okenčku dodajte ime, ki bo prikazano pri pošiljanju maila. V primeru če se gre za splošen info mail vpišite Ime podjetja, V primeru če se gre za osebni mail pa napišite Ime Priimek | Ime Podjetja.
V drugem okenčku napišite vaš mail, v tretjem izberite »IMAP«.
Kot strežnik za dohodno in odhodno pošto napišite »mail.vasadomena.xxx (končnica naj bo od vašega maila)«.

5. Kliknite na gumb Več nastavitev
Pod zavihek strežnik in zavihek napredno naredite vse enako kot na slikah spodaj.

6. kliknite v redu. Zdaj se bo Outlook sinhroniziral z vašim e-poštnim računom.