Domena je naslov na spletu, na katerem je registrirana spletna stran. Večina podjetij domene nikoli ne spreminja, saj si le-to zapomnijo njihove stalne stranke. Zato je zelo pomembno izbiro domene dobro premisliti.
Domene so najlažji način, kako organizirati ogromno količino spletnih strani na spletu, saj bi bila druga možnost le izključno uporabljanje številk, kar bi bilo nepraktično in popolnoma neprivlačno za uporabnika.
Zakaj se splača imeti svojo domeno
Obstajajo tudi platforme, s pomočjo katerih lahko imate svojo spletno stran brez da bi imeli domeno. Enostavno lahko uporabite domeno od drugega ponudnika (npr. Weebly ali Wix). Ta opcija je sicer praktična in zgleda bolj enostavno, vendar ima lastna domena nekoliko zelo pomembnih prednosti za vaše poslovanje:
10 nasvetov, kako izbrati domeno in na kaj je potrebno ob tem paziti
- Domeno naj bi bilo enostavno izgovoriti, zapomniti in vtipkati v brskalnik.
- Napišite 5 glavnih ključnih besed iz področja, na katerem poslujete in jih med seboj poskusite kombinirati.
- Domena je lahko enaka imenu podjetja. Če je takšna domena že zasedena, lahko zraven še dodate dejavnost (npr. Če je ime podjetja Vozim, domena :vozim.si je že zasedena, druga opcija je: avtosolavozim.si).
- Domeno boste najverjetneje uporabljali tudi pri ustvarjanju e-naslova zase in za vaše zaposlene. Mislite na to tudi pri izbiri domene!
- Idealno je če je domena kratka in preprosta. Bolje se je izogibati številkam, ki jih stranke pogosto vpišejo z besedo.
- Domena naj bo čim bolj enostavna, da bo čim manj zatipkov vaših strank.
- Z vezajem ali brez vezaja? Predlagamo, da je zapis (če se le da) brez vezaja.
- Že na začetku raje registrirajte več končnic. Vsaj .com in .si ter na vseh trgih, kjer načrtujete biti prisotni, saj vam proste domene lahko zakupi nekdo drug.
- Ne priporoča se uporaba besed kot KUL, TOP, HOT, itn.
- Lahko se zgledujete po konkurenci in znanih podjetjih, vendar vedno pazite na avtorske pravice!
Kakšne domene poznamo?
- GENERIČNE – .com, .net., .org…
Idealne so v primeru, če pripravljate spletno stran ali trgovino v angleškem jeziku. - NACIONALNE – .si, .de, .at, .it., .hr ….
Idealne so za lokalne trge, na katerih poslujete. Seveda je obvezno, da imate spletno stran prevedeno v jezik posamezne nacionalne končnice. - TEMATSKE – .blog, .agency, .banc, .news, .marketing, .studio, .shop ….
Inovacija v svetu domen, ki postaja vse bolj popularna, saj že na prvi pogled odkrijejo, s čem se ukvarja ponudnik storitev.
V primeru če potrebujete pomoč pri izbiri vaše domene, izdelavi spletne strani ali trgovine, kontaktirajte našo ekipo, ki vam bo z veseljem svetovala.
Leave A Comment