Mogoče se vam zdi, da ste vašo spletno stran prenavljali pred kratkim, ampak čas hitro leti. 3-4 leta so hitro naokoli in to se lahko pozna tudi na vaši spletni strani. Ob prenovi spletne strani ne gre namreč samo za novi izgled. Cilj spletne strani je privabiti in prepričati vaše stranke, da storitve ali izdelke nabavijo pri vas. Ključno vprašanje je, ali je spletna stran še zmeraj privlačna in zadostujoča za vaše stranke in kupce.

V primeru, če so na vaši spletni strani napake, le ta deluje počasi ali ne vsebuje aktualnih informacij in je nepregledna, se hitro zniža tudi njena obiskanost. Kako torej veste, da vaša spletna stran potrebuje prenovo?

  • Dizajn ali vsebina niso več aktualni – Spremenili ste dejavnost ali se osredotočili na drugo skupino strank? To naj bi odražala tudi vaša spletna stran!

  • Vaša stran je počasna, neodzivna, ni intuitivna, nekatere povezave več ne delajo –  Pozor, ti dejavniki ne vplivajo samo na stranke, ampak tudi na Google. Le-ta zazna moteče dejavnike na vaši spletni strani in se zaradi tega ne boste znašli med prvimi zadetki na Googlu, tako da posledično izgubljate stranke.

  • Ima vaša konkurenca prenovljeno spletno stran? – Tudi na področju spletnih strani se trendi in inovacije spreminjajo vsako leto. Če želite biti en korak pred konkurenco, ali vsaj z njo.

  • Vsebin ne morete dodajati sami, potrebujete bolj fleksibilno spletno stran.

  • Spletna stran je nepregledna in neučinkovita. Uporabniki odhajajo razočarani ali vas vedno raje kličejo, ker enostavno ne morejo najti informacij, ki jih iščejo.

  • Spletna stran ni prilagojena za mobilne naprave in tablice.

Določite, kaj želite obdržati in kaj spremeniti

Kako torej veste, kaj obdržati in kaj je potrebno prenoviti oziroma spremeniti?

  • Katere so vaše najbolj uspešne in obiskovane vsebine na spletni strani?
  • Kaj vam je v zadnjem času prineslo največ strank in kupcev?
  • Kaj je za vaše poslovanje specifično in privleče točno to skupino obiskovalcev, ki jih želite pridobiti kot stranke?
  • Katere tipe vsebin se je vaša konkurenca odločila obdržati in katere so množično izpustili?
  • Ali je iz vašega spletnega mesta že po nekaj sekundah jasno, s čim se ukvarjate? Če ne, kaj je moteč dejavnik? Ali so ustrezne slike, besedila?

Zakaj je pomembno gledati konkurenco?

Vemo, da želite izraziti vašo unikatnost in biti specifični na trgu. Vendar je pametno preveriti tudi to, kar dela vaša konkurenca. Vsi, ki delajo na istem področju, kot vi, so se prej ali slej morali soočati s podobnimi problemi in vprašanji. Zakaj potem ne bi izkoristili njihovo znanje v svoj prid in se ne izognili napakam, ki so jih naredili oni? Spremljajte konkurenco in implementirajte njihove strategije, ki delujejo, tudi pri vas. Ob tem pa seveda še vedno lahko ohranite vašo edinstvenost in kreativnost.

Čemu posvetiti posebno pozornosti pri prenovi spletne strani?

Potrebno je paziti ne samo na privlačnost, aktualnost podatkov in vsebino, ampak tudi na vaše URL povezave. Vaša stara spletna stran je na Googlu že imela svojo pozicijo in verjetno nekoliko povratnih povezav iz drugih spletnih straneh – mogoče ste objavili nekakšen članek, se registrirali na portalih ali pa ste najeli nekoga za offsite optimizacijo.

Zelo pomembno je, da na te povezave pazite in ne spreminjate URL naslovov posameznih strani. Saj na ta način lahko izgubite trenutno pozicijo na Google. Zato posvetite posebno pozornost, da bodo URLji stare spletne strani enaki tudi na novi. Oziroma je obvezno narediti preusmeritev iz starega URLja na novi.

Odločili ste se za prenovo vašega spletnega mesta ali imate še več vprašanj? Kontaktirajte našo ekipo, ki bo z veseljem pregledala vašo spletno stran, jo ocenila in vam svetovala na podlagi svojih strokovnih izkušenj.